Sage Detal

 

Detal jest produktem przeznaczonym do obsługi sprzedaży detalicznej.

Ten rodzaj sprzedaży charakteryzuje się tym, że:

  • W większości nabywcą jest konsument, zatem najczęściej wystawianym dokumentem jest paragon fiskalny. Faktura jest wyjątkiem od reguły.
  • Duże znaczenie ma szybkość obsługi kupującego, zatem proces wystawiania dokumentu musi być maksymalnie zautomatyzowany, a interakcja z użytkownikiem maksymalnie uproszczona.
  • Często, dla przyśpieszenia obsługi, wykorzystywane są czytniki kodów kreskowych.
  • Występuje duża rotacja pracowników na stanowiskach kasjerskich, dlatego interface musi być maksymalnie uproszczony, aby wdrożenie nowego pracownika zajmowało jak najmniej czasu.
  •  Stosowane są również promocje uzależniające cenę lub rabat od ilości zakupionego asortymentu (np. „trzecia sztuka za pół ceny”).

 

Korzystając ze zwykłego Handlu możliwe jest rejestrowanie sprzedaży również na rzecz konsumentów, ale standardowy interface jest rozbudowany przez co wydłuża się czas wystawienia dokumentu. Opcja Detal umożliwia skorzystanie z uproszczonego interface’u, dedykowanego sprzedaży detalicznej oraz promocji uzależniające cenę lub rabat od ilości zakupionego asortymentu (np. „trzecia sztuka za pół ceny”).

Korzyści dla klienta

1. Usprawnienie obsługi procesu sprzedaży

  •  Szybka i intuicyjna obsługa klienta
  •  Błyskawiczny start: instalujesz i pracujesz
  •  Automatyczna obsługa promocji okresowych
  •  Praca na zawsze aktualnych danych, w szczególności o stanie magazynu
  •  Współpraca z szeroką gama urządzeń fiskalnych

2. Oszczędność czasu

  •  Intuicyjny Interface:

– umożliwia szybkie wdrożenie nowego pracownika

– szybka praca bieżąca

  •  Realizacja sprzedaży dwoma kliknięciami

3. Większa (niż w zwykłym Handlu) kontrola pracy kasjera

  •  Autoryzacja operacji ( mogących powodować nadużycia np. usunięcie pozycji z paragonu lub całego paragonu) przez managera
  •  Dodatkowe raporty podsumowujące pracę kasjera

4. Obsługa promocji uzależniające cenę lub rabat od ilości zakupionego asortymentu (np. „trzecia sztuka za pół ceny”)