SOD

Automatyzacja i cyfryzacja obiegu faktur we firmie za pomocą programu Symfonia Obieg Dokumentów.

Symfonia Obieg Dokumentów służy do ułatwienia procesu obiegu faktur zakupy, archiwizacja dokumentów w postacie elektronicznej, kontrola wydatków w firmie.

Dostępne funkcjonalności:

·       Program posiada wbudowany moduł OCR, umożliwia odczytania danych z faktury bez konieczności ręcznego wprowadzenia danych

·       Przeprowadzenia całego procesu akceptacji faktur. Za pomocą mapy akceptacji faktur można zachować kontrole nad ścieżką akceptacji faktur, kto wprowadził fakturę, przez kogo została zaakceptowana, i kto teraz zajmuje się daną fakturą.

·       Dostęp do konta pocztowego

·       Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej, wewnętrznej. Możliwość komentowania i przesyłania do realizacji.

·       Obsługa delegacji, umów, zadań, projektów oraz płatności

·       Automatyczne dekretowanie i eksport z obiegu do modułu finansowo-księgowego Symfonia

·       Pobieranie dokumentów z KSeF

W razie zainteresowania zapraszamy do kontaktu tel. + 48 61 833 9293