O Programie
System umożliwia wystawianie dokumentów potwierdzających przyjęcie zlecenia oraz po jego zakończeniu przeniesienie płatnego zlecenia w postaci zamówienia do programu Symfonia Handel. Możemy również w systemie operować kartoteką kontrahentów oraz towarów pobieraną z programu Symfonia Handel.
Program Serwisowy pozwoli Tobie:
- Wprowadzać zlecenia oraz zlecenia powtarzających się (okresowe)
- Kontrolować realizację zleceń (etapy realizacji)
- Przejrzyście i intuicyjnnie zarządzać zdarzeniami przy pomocy wbudowanego Kalendarza
- Grupować zlecenia: w kategorie, według pracownika
- Przeglądać historię zleceń
- Synchronizować towary i kontrahentów z Systemem Symfonia Handel
- Przesyłać zlecenia zamknięte jako zamówienia do Systemu Symfonia Handel
- Pracować z systemem przyjemnym dla oka
Funkcje:
Przyjazny interfejs

Kontrola realizacji

Kalendarz

Grupowanie

Zlecenia jednorazowe i okresowe

Historia
Program Serwisowy przechowuje pełną historię obsłużonych przez twoją firmę zleceń. Dzięki temu będziesz mógł zobaczyć co zajęło wam najwięcej czasu, nad czym pracowało najwięcej osób. Będziesz znał historię twojej współpracy z klientem i w każdej chwili będziesz mógł do niej wrócić.
Integracja
