Automatyzacja i cyfryzacja obiegu faktur we firmie za pomocą programu Symfonia Obieg Dokumentów.
Symfonia Obieg Dokumentów służy do ułatwienia procesu obiegu faktur zakupy, archiwizacja dokumentów w postacie elektronicznej, kontrola wydatków w firmie.
Dostępne funkcjonalności:
· Program posiada wbudowany moduł OCR, umożliwia odczytania danych z faktury bez konieczności ręcznego wprowadzenia danych
· Przeprowadzenia całego procesu akceptacji faktur. Za pomocą mapy akceptacji faktur można zachować kontrole nad ścieżką akceptacji faktur, kto wprowadził fakturę, przez kogo została zaakceptowana, i kto teraz zajmuje się daną fakturą.
· Dostęp do konta pocztowego
· Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej, wewnętrznej. Możliwość komentowania i przesyłania do realizacji.
· Obsługa delegacji, umów, zadań, projektów oraz płatności
· Automatyczne dekretowanie i eksport z obiegu do modułu finansowo-księgowego Symfonia
· Pobieranie dokumentów z KSeF
W razie zainteresowania zapraszamy do kontaktu tel. + 48 61 833 9293