System Symfonia Produkcja

Symfonia Produkcja

Program wspomaga technologiczny proces wytworzenia produktów. Pozwala na zdefiniowanie i zaplanowanie poszczególnych etapów produkcji. Umożliwia efektywne zarządzanie procesem produkcji, gospodarowanie kosztami oraz ewidencjonowanie powstałych odpadów. Usprawnia pracę działów produkcji, handlowych i księgowych. Sprzyja optymalizacji produkcji i wpływa na znaczne obniżenie bieżących wydatków.

 

 

Wygodne planowanie i definiowanie technologii produkcji

  • definiowanie kart technologicznych, pozwalających na tworzenie różnych wariantów do tego samego wyrobu z uwzględnieniem różnych surowców, operacji, odpadów lub kosztów,
  • przypisanie do receptury dowolnych wydruków w postaci rysunków technicznych, kart technologicznych itd.,
  • symulowanie kosztów produkcji określonej partii,
  • sprawdzanie czasochłonności wykonania danej partii,
  • prognozowanie i szacowanie wartości potencjalnych kontraktów,
  • tworzenie planu produkcyjnego uwzględniającego ilość wyrobu oraz technologię produkcji,
  • możliwość wstępnego sprawdzenia stanów magazynowych oraz uzyskania bilansu brakujących składników przed wygenerowaniem zleceń produkcyjnych i przystąpieniem do realizacji,
  • możliwość generowania zlecenia głównego i podzlecenia na niezbędne półprodukty.

Łatwe tworzenie zlecenia produkcyjnego

  • możliwość łatwego pobrania wszystkich składników receptury w ilości potrzebnej do skompletowania produktu w zadanej ilości,
  • organizacja zgodna z hierarchią produkcji,
  • możliwość pobierania i zwracania pojedynczych materiałów,
  • możliwość zaewidencjonowania materiałów innych niż zdefiniowane w technologii,
  • możliwość zaewidencjonowania składników uszkodzonych,
  • możliwość zaewidencjonowania nadwyżek,
  • możliwość zaewidencjonowania kosztów dodatkowych (np. usługa podwykonawcy),
  • rejestracja odchyleń od norm produkcyjnych,
  • automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych w programie Symfonia Handel,
  • rejestracja czasu pracy.

 

 

Operacje i koszty dodatkowe

 

  • możliwość stworzenia własnego słownika operacji oraz kosztów dodatkowych związanych z produkcją,
  • możliwość wykorzystania słowników do kalkulacji rzeczywistych kosztów produkcji. Przejrzyste raportowanie
  • definiowanie dowolnego zestawu raportów na podstawie danych dostępnych z jednego, centralnego miejsca,
  • eksportowanie raportów do formatów: pdf, rtf, doc, xls,
  • graficzna prezentacja raportów dzięki dodatkowemu narzędziu Kreator Raportów.